تاريخ : 1396/04/03
کد مطلب: 757
گفتارها و نوشتارها دربارۀ عبدالجلیل رازی قزوینی و «نقض» منتشر شد

گفتارها و نوشتارها دربارۀ عبدالجلیل رازی قزوینی و «نقض» منتشر شد

کتاب گفتارها و نوشتارها دربارۀ عبدالجلیل رازی قزوینی و «نقض»، به کوشش محمدمهدی خوش قلب در 328 صفحه وزیری منتشر شد.

سخنرانی­ هایی که در مراسم کنگرۀ عبدالجلیل رازی قزوینی انجام شد، در واقع، بخشی از داده­ های آن کنگره به حساب می­ آید و اهمیّت آن اگر بیشتر از مجموعه مقالات عرضه شده نباشد، قطعاً کمتر نیست، به­ ویژه آن که سخنرانان، عمدتاً از خبرگان در موضوع کنگره نیز بودند.

بر همین اساس، مجموع این سخنان مکتوب شد و در قالب اثر حاضر عرضه گردید تا هم تأکیدی دوباره بر موضوع کنگره باشد و هم زمینۀ ماندگاری این مطالب فراهم گردد.

این کتاب در چهار بخش تنظیم شده است: در بخش اول، بیانات مقام معظم رهبری و آیات عظام: صافی گلپایگانی و شبیری زنجانی ـ حفظهم الله ـ در جمع دست اندرکاران برگزاری کنگره آمده است. در بخش دوم، متن سخنرانی­ های مراسم قم گزارش شده است. در بخش سوم، متن سخنرانی­ های همایش قزوین درج شده است.

متن گفتگو با استاد میرهاشم محدّث و نیز دو مقاله که فرصت چاپ در مجموعه مقالات پیدا نکردند، در بخش چهارم کتاب آمده است و در بخش پایانی هم، تصاویری از دیدارها و مراسم قم و قزوین منتشر شده است.

این کتاب که هشتمین اثر از مجموعه آثار کنگرۀ بزرگداشت عبدالجلیل رازی قزوینی است، در سال 1392 تدوین شد و پس از چند سال در نوبت چاپ بودن، در سال جاری به چاپ رسید. علاقه­ مندان برای خرید این کتاب، می­توانند با شماره تلفن 02537740545 تماس و یا به نشانی اینترنتی http://shop.darolhadith.ir/ مراجعه نمایند.